Så er der atter Bamsebio i Bibliografen, og vi kan godt fortælle, at Bamse glæder sig! I anledning af Uge 17 handler det selvfølgelig om bæredygtighed.
Tag bamsen under armen, når vi inviterer de mindste og deres familier til hygge i Bibliografen. Vi læser en god historie højt og viser illustrationerne på det store lærred, og bagefter viser vi en kortfilm eller to.
Efter Bamsebio er du og familien som altid inviteret til Bamses Folkekøkken med dejlig mad fra den lokale restaurant Nalymit.